sâmbătă, 9 ianuarie 2016

Carp Dream Lake - Prima partida

 
    Aceasta a avut loc in august 2013, mai precis in ultima saptamana a lunii. Acompaniat de prietenii si partenerii mei din acea partida Florin Popa si Catalin Chetan am ajuns pe balta dupa o lunga asteptare, planificarea era facuta in urma cu aproape un an, timp in care am strans cat mai multe informatii despre locatie atat din mediul online cat si de la cativa pescari care au fost inaintea noastra aici.
    Am  ajuns foarte impresionati pe fostul stand 9 (actual 7) dupa trecerea pe la cabana de la intrare unde am vazut poze cu capturi ale altor pescari . Cand am vazut poza cu cel mai mare peste din lac, crapul comun pe nume ''Joker'',  am stiut ca acesta va fi obiectivul meu pe aceasta locatie.
   Imediat dupa pregatirea echipamentului si tragerea la sorti a pozitiei de pescuit am intra cu sonarul pentru a vedea ce aveam in fata. Nu prea erau structuri in fata, doar apa adanca de pana la 6 m, o mica movila de 2m patrati in partea dreapta si malul din fata care urca destul de brusc de la 5,5 la 1m, Singura chestie  care mi-a atras atentia a fost o ''cotitura'' care o facea malul de vis-a-vis. Acest mic detaliu gasit mi-a adus cele mai multe prezentari si cei mai mari pesti ai partidei.
   Dupa o prima nadire a vadului cu  bile de tip fishmeal si un amestec de porumb de floricele si alune tigrate preparate  am pozitionat si lansetele. Prezentarile s-au lasat asteptate pana tarziu in noapte cand timid au inceput sa apara, cel care a spart ghetata a fost Florin care a si capturat un crap oglinda apropiat de 14 kg. Prima prezentare la lansetele mele am avut-o dupa aproape 24 de ore, prezentare care mi-a adus o oglinda impecabila de Dream Lake trecuta bine de 15 kg, partida se anunta interesanta.

   Am continuat sa nadesc consistent, lucru care mi-a adus un numar destul de mare de prezentari, in schimb nu-mi aducea pe vad pestii pe care-i vizam.

   
  Mentionez ca la plecarea de acasa mi-am stabilit ca si obiective capturarea cel putin a unui exemplar trecut de 20kg si capturarea unui crap koi. Cu toate pentru cel de al doilea obiectiv nu aveam cum sa aplic vreo strategie sau selectie  l-am realizat prima data prin capturarea uneia dintre ''vedetele'' lacului si anume pestele pe nume ''Goldie''.


  Dupa eliberarea acetuia am inceput sa ma gandesc tot mai serios cum sa fac sa indeplinesc si celalalt target.

  
 Din punctul de vedere al zonei eram foarte limitat, pescuiam la marginea standului care normal acomoda doi pescari iar noi eram trei, asa ca singurele variante care trebuiau atacate ramaneau prezentarea momelii sau tipul de nadire. Am ales sa schimb strategia de nadire si anume sa scad cantitaea de nada data si in acelasi timp sa o concentrez langa montura. Ca sa fiu sigur ca am si ceva nada exact langa momeala am atasat la carlig saculeti solubili cu cate patru bile inauntru. Incet acestea au unceput sa dea roade, numarul prezentarilor a scazut, in schimb greutaea pestilor a inceput sa creasca. Aproape de finalul partidei am indeplinit si ultimul obiectiv prin capturarea unei frumoase oglinzi care a oprit acul cantarului la 21,7 kg.

   
    Pentru mine partida a fost o reusita, am avut intr-o saptamana  18 prezentari din care 15 capturi, 3 pesti sub 10kg, 4 peste 15 kg si 2 obiective implinite. Tot la capitolul statistici as trece cele peste 30 de kg de boiliesuri folosite, toate fiind fishmealuri tari cu dimensiuni cuprinse intre 16 si 24, folosite alaturi de 10 kg de seminte preparate. La capitolul monturi cele mai bune rezultate le-am avut cu monturi blow-back realizate atat din fire combi cat si fluoro carbon cu fir textil. Carlige am folosit marimile doi si patru iar ca momeala am folosit cate o bila (20/24) sau doua bile de 16 atat de fund cat si snowman-uri.
   Legat de stand am constat urmatoarele : zona de pescuit ce revine acestuia este o zona de trecere, nu tine pesti constant pe vad(am pescuit si cu alta ocazie aici lucu care mi-a fost confirmat din nou) deci patul de nada nu isi are rost aici, in schimb  daca plasezi nada si momeala in locurile pe unde pestii au traseul de patrulare poti sa ai rezultate bune.


   In urma acestei reusite am hotarat ca trebuie sa revin pana cand ''Jokerul'' va ajunge  in salteaua mea de primire. Pot sa spun ca am invatat destul de multe despre acest lac din prima partida, mai ales din greselile facute, dar cea mai dura lectie avea sa fie urmatoarea. 
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu